Gossalba a Lloret

Lloret és un poble situat a 6,5 kilòmetres de Gossalba, a 170 metres d’altitud i amb 1277 habitants.

Poc desprès d’haver començat el trajecte ens trobarem amb les magnífiques cases de la possessió de Son Brondo. El camí sembla voler indicar-nos que girem a l’esquerra, però hem de seguir dret, deixant les cases a l’esquerra i no fent cas als cans que lladren. Només hem d’agafar a l’esquerra si estem fent l’excursió en cotxe.

Durant la caminada trobarem múltiples casetes d’eines avui en desús i d’altres adaptades als nous temps. També molts pous de suar, que recullen les aigües de superfície per aprofitar-les a l’estiu.

A Lloret, el centre del poble, al voltant de l’església de la Mare de Déu de Loreto, té un encant especial i bones vistes per la part de darrera de “Es Convent”.

Informació sobre la ruta

• Ruta recomanada per fer des de l’Agroturisme Gossalba en bicicleta o a peu. Tot el camí discorre per camins rurals excepte un petit bocí per una carretera secundària amb molt poc trànsit.
  • Possibilitat d’arribar-hi en cotxe canviat un xic la ruta.
  • Dificultat mínima.
  • Ruta cirular.
  • Track de la ruta en format GPX.
  • Mapa de la ruta en format PDF.
Menú

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.